Ministerul Mediului a anunțat lansarea oficială a programului Casa Verde Fotovoltaice, sesiunea 2024. Ghidul este în consultare publică până la data de 12.09.2024.
Echipa Bel Electric Cable SRL vă oferă suport gratuit pentru întocmirea corectă și completă a dosarului.
CONSULTANȚĂ GRATUITĂ
DOCUMENTE NECESARE
- Copie după actul de identitate (CI), valabil la momentul înscrierii și cu aceeași adresă ca cea de implementare.
- Certificat de atestare fiscală emis de ANAF, valabil 90 de zile, emis pe numele persoanei care solicită finanțarea.
- Certificat privind taxele și impozitele locale, emis de Primărie și valabil 30 de zile, emis pe numele persoanei care solicită finanțarea. Chiar dacă rolul fiscal este comun, certificatul trebuie să fie emis pe CNP-ul solicitantului.
- Extras de carte funciară, valabil 60 de zile, emis pentru imobilul a cărui adresă coincide cu adresa de domiciliu a persoanei care solicită finanțarea.
- Copia cărții funciare colective (doar pentru imobile de tip duplex).
- O adresă de e-mail pentru crearea contului și comunicarea cu Administrația Fondului pentru Mediu. Beneficiarul trebuie să aibă o adresă de e-mail validă și se poate depune un singur proiect pe o adresă de e-mail.
Atenție! Documentele trebuie să fie valabile la data înscrierii în aplicația informatică!